fbpx

Wyzwanie dla umysłu na emeryturze – DZIEŃ 21: Zdrowy kręgosłup (Trening #2)

by Piotr Łącki
Zdrowy kręgosłup na emeryturze

„W zdrowym ciele zdrowy duch”. Z takiego założenia wychodzili już starożytni. Trzeci tydzień wyzwania zakończymy treningiem Zdrowy kręgosłup z Pauliną Madej-Uchal, znaną ze strony Trener Twojego Zdrowia. Zapraszamy! 

Wyzwanie dla umysłu na emeryturze

W lutym codziennie o 18.00 na stronie i Facebooku będzie czekało na Was zadanie. Oprócz różnorodnymi ćwiczeniami umysłowymi, zajmiemy się także m.in. ruchem, odżywianiem, przestrzenią wokół siebie. 

Zapraszam do podjęcia pełnego wyzwania, czyli rozwiązywania zadań każdego dnia. Ciekawy jestem, ile osób wytrwa do końca miesiąca! 🙂 

Chcesz wiedzieć na czym polega wyzwanie? Chcesz dowiedzieć się, dlaczego warto wziąć w nim udział? Zajrzyj do tego artykułu!

Pobierz motywujący planer, klikając tutaj.

Wszystkie ćwiczenia, zadania i inspiracje opublikowane w ramach wyzwania znajdziesz tutaj.

Jeśli wrzucasz jakieś zdjęcia, pamiętaj, żeby oznaczyć je: #wyzwaniedlaumyslu #wdu2021 @Piotr Łącki – psychologdlaseniora.pl – dzięki temu je zobaczę i będę mógł udostępniać, żeby zmotywować innych! 🙂 

Jeśli trafiłaś/trafiłeś tu później, nic straconego. Po prostu wypełniaj po jednym zadaniu każdego dnia. Wszystkie zadania znajdziesz tutajZacznij od pierwszego dnia. 

miesięczne wyzwanie dla umyslu

Wyzwanie dla umysłu na emeryturze – DZIEŃ 21:

Zdrowy kręgosłup (Trening #2)

Zdrowy kręgosłup

W ramach zajęć skupimy się na stawach biodrowych, wzmocnimy brzuch, pośladki oraz mięśnie okołokręgosłupowe. Dołącz do wspólnych ćwiczeń! 🙂

Trening trwa 31 minut. 

Przed treningiem zadbaj o luźny strój oraz, w miarę możliwości, matę do ćwiczeń.

Masz ochotę na inny trening? Pierwszy trening możesz znaleźć tutaj.

Paulina Madej-Uchal – absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Menedżer Sportu, a także Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na kierunku Żywienie Człowieka w Profilaktyce Zdrowotnej. W trakcie studiów zdobywała także wiedzę na Uniwersytecie Karola w Pradze oraz rozpoczęła badania dotyczące zdrowego kręgosłupa na studiach doktoranckich. 

Trener personalny, doradca ds. żywienia oraz specjalista ds. insulinooporności z certyfikatem SOIT. Z zawodu menedżer sportu, instruktor zajęć fitness oraz redaktor.

W swojej karierze zawodowej przez kilka lat prowadziła prozdrowotny klub fitness dla kobiet. W trakcie pracy odnalazła swój cel, jakim jest pomoc ludziom i dzielenie się wiedzą z zakresu zdrowego stylu życia. 

Jak sama mówi: „Moją misją jest walka o zdrowie i dobre samopoczucie, a także eliminacja negatywnych skutków stresu oraz siedzącego trybu życia“.

Pasjonuje się rozwojem osobistym, zarządzaniem czasem oraz planowaniem. Na Facebooku prowadzi fanpage Trener Twojego Zdrowia, gdzie pomaga swoim podopiecznym wyznaczać i osiągać założone cele, a także wspiera podczas wspólnej drogi do sukcesu. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Fundacją Insulinooporność – Zdrowa Dieta i Zdrowe Życie. Dzięki temu może przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie osobom z insulinoopornością. 

Masz chęć na więcej ćwiczeń umysłowych?
Wybierz ćwiczenia w wersji książkowej

Pakiet Sprawny umysł

Wyzwanie dla umysłu na emeryturze – DZIEŃ 21: Zdrowy kręgosłup (Trening #2), publikacje: luty 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.

You may also like

Leave a Comment